Utolsó kommentek:

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.04. 10:56:22

Én egy nagyobb sportág világbajnokságán voltam önkéntes gimnazistaként, izgalmas munka, sok élménnyel.

Bejegyzés: Egy olimpiai önkéntes naplója Koreából, 2. rész

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2018.01.22. 14:45:57

21 - Las Vegas ostroma?

illetve a ravasz az agy... nak is igen fontos része a kártya.

Bejegyzés: A 11 legjobb pókeres-kaszinós film

Thomas Dantes 2018.01.20. 16:28:37

Viszont...egyik sem sikeres.
Foci: szar
Kézilabda:_ nő-férfi szar
Röplabda: sehol sincs
Kosárlabda: szép volt kijutni az EB-re, de fasorban sincs
Vizilabda fokozatosan romlik

Bejegyzés: Külföldiek kezében a magyar válogatottak

Playboy Gyuszi 2018.01.18. 11:45:22

Hát, szerintem eléggé fontos szempont. Ha te is a 4-6 vonalán laknál, nem örülnél, ha hetente kéne leszállnod valahol és rohanni dolgozni, mert valami fennakadás van. Egyébként amikor a felújítás volt a 4-6 vonalán, és buszok jártak, akkor lehetett a leggyorsabban utazni.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Le Orme 2 2018.01.15. 10:14:58

@petimegmondja: Tegyél feljenetést, ha ilyen pontos információid vannak a lopásokról. Stadionokra még 50 milliárd forint sem ment el, miközben csak a müncheni Allianz Aréna ennél több állami támogatást kapott.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

petimegmondja 2018.01.15. 09:01:10

@KissGecihuszár: Az elmúlt 8 évben ellopott 3000 MILLIÁRDhoz képest a 4-es metróból ellopott 70-80 lóf@sz és esti fény. Ha a 3000-hez hozzácsapjuk a hülyeségekre (pl. stadionok) elherdált másik 1000-et, akkor abból a 4000 milliárdból az összes általad említett beruházást meglehetett volna valósítani...

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Le Orme 2 2018.01.14. 20:35:04

Költség-haszon elemzések nélkül ez úgy ahogy van, baromság.
Persze, kell! Kell!

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

KissGecihuszár 2018.01.14. 17:43:04

@Playboy Gyuszi: szépen néznénk ki, ha amiatt nem villamosoznánk, pusztítanánk ki a villamosokat, mert "mi van , ha vmi üzemzavar van" lenne a fő szempont. Képzeld el, a "butuska" Németek, Osztrákok, Svejciek, nem beszélve a dettó "lepukkant" Szlovákokról, Csehekről, Lengyelekről, vagy épp a "reménytelen" Ausztrálokról, Kanadaiakról, szóval ezen fentebb említett országokban mainstream opció a villamos és nem az értékes útpályát az autókkal megosztani kénytelen gumikerekes, nem mellesleg a villingernél jóval kisebb férőhelyi kapacitású buszok. Vajh miért??

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Playboy Gyuszi 2018.01.14. 16:40:34

A villamos-mániát sosem értettem. Mi a poén abban, hogy bármi gond miatt az egész vonalon leáll a forgalom? Mennyivel egyszerűbb lenne elektromos vagy cng buszokat beállítani.
A belvárosi forgalmat jelentősen csökkentené, ha elkészülne a Körvasút melletti körút. de nem úgy, ahogy a tervekben van (szintbeli, jelzőlámpás kereszteződésekkel) hanem akár az egészet lábakon elvinni a vasút felett.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

totii 2018.01.14. 11:58:11

A vasúti fejlesztéseket egy népligeti átmenő pályaudvar építésével kezdeném, metrómegállóval, meg amennyire csak lehet, a buszpályaudvar mellé tolva. Így a miskolci, békéscsabai IC-ket össze lehetne kapcsolni a pécsi, szombathelyi, győri IC-kkel, ezzel egyrészt tehermentesíteni lehetne a Keletit egy átfogó felújítás idejére (aluljáró, mozgólépcső, lift, meg ugye a kosz eltüntetése), másrészt átszállást biztosítana az érintett vonalak utasai számára. Természetesen a Nyugatiból induló vonatok egy részét is erre lehetne vinni, így egy átszállással (vagy ad absurdum közvetlen vonattal átszállás nélkül) teljesíthető lenne a Szeged-Pécs útvonal (ha már Pesten keresztül lehet a legkönnyebben eljutni vonattal egyik helyről a másikra).

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

KissGecihuszár 2018.01.14. 11:31:16

Ez a kérdéskör is kábé ugyanazzal a Montecucolli féle örök érvényűvel zárható le, hogyaszongygya; a minőségi tömközhöz nem kell egyéb, mint PÉNZ, PÉNZ és még 1x PÉNZ! Sajnos, a mára az EU egyik, ha nem a legnagyobb mutyijának tartott M4 metró, mely mindaddig nem lesz képes hozni a demszkypatkány és maffiája által -hisz a papír mindent kibír- leírt napi 300 ezres utasszámot, ameddig ki nem viszik a virágpiacig, nos ez a horror beruházás úgy vitt el 452 MRD-t, hogy ezért nem jutott a blogbejegyzésben amúgy tökéletes pontossággal leírt fejlesztésekre (sem), mert pl. az álmodozás helyett (M4 Újpalira) reális alternatívaként már a tervekig is eljutó 44-es villingert kb. 25-30 MRD-ből minden gond nélkül ki lehetett volna építeni Újpalitól a Felszab térig, ezzel 1 csapásra megoldva a gyors, nagy kapacitású, környezetet nem szennyező kötött pályás tömköz lehetőségét, hisz a leghosszabb CAF elvisz 3 csuklósbusznyi utast, másrészt a vállalhatatlan 2x3 sávos városi autópálya Rákóczi és Kossuth Lali út is megújulhatna végre, mert a 44-es kiépítését követően megmaradó pár buszviszonylat (pl. 133E) gond nélkül tudna a középen vezetett vágányokon járni, 1 sáv maradna az auók számára, míg a jelenlegi buszsáv helyén fákkal, virágokkal, bokrokkal szegélyezett,a jelenleginél 2x szélesebb járdák adnák vissza a felhőtlen korzózás, kirakat nézegetés, shoppingolás örömét. Természetesen fontosak egy ekkora város számára a további földalattik (nem feltétlen a classic metróra gondolok, ami a belvárosi részeken szükséges fúrás miatt kurva drága buli), tehát pl. a Csepeli és Szentendrei HÉV-ek összekötése, így az M5 vonal kiépítése, mely egymagában képes lenne kb. 15%-al csökkenteni a városba most -sok esetben kényszerűen- beömlő autóáradatot. A reptér esetében a Bp-Cegléd-Szolnok vasúti pálya az egyedüli értelmes alternatíva, melyet mindenképp úgy kell bevinni Ferihegyre, hogy a reptér mindkét irányból "beközlekedhető" legyen, tehát Szolnok és a reptér közt is legyen alacsony padlós vonat, nemcsak a Nyugatitól, nyilván eltérő követéssel. Fontos lenne amúgy a kötöttpályás közlekedés visszaépítése, azaz pl. a 47-49, ill a 12-14-es villingerek összekötése, tehát a fájóan hiányzó Bajcsy-Zsil úti vágányok visszaépítése, akár úgy hogy ezt használhassa a 9-es, ill az Arany János u-tól a trolik is, melyek a Podmaniczkytól az Aranyig tartó kb. 800 méteres szakaszt önjáró üzemben is képesek minden gond nélkül megtenni, tehát nem lenne szükséges a villingerek munkavezetéke mellé még a troliét is kihúzni.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.01.14. 11:05:31

@p.a: A KÖKI teli van üres üzlethelyiségekkel és a lakótelepek népe jár oda, míg a fizetőképes vásárlók inkább elmennek az Árkádig.

@Usenka: Az indokolatlan lezárásokat tényleg el kellene felejteni, csak az évi 4-5 futóverseny esetében indokolt a villamosokat leállítani.

@CyberPunK: Az a külvárosi lakótelep a falu közepén nagy várostervezési hiba volt... A 7-es buszkonvoj utána Zuglóban közlekedéstervezési hibák miatt okoz dugót, mert a buszsáv valahol belül, valahol kívül fut, miközben a megállók az út szélén vannak és az úton keresztbe álló buszok mindenkit feltartanák.

@nyünyüge: Ha az alsó rakpartra raksz pár oszlopot és egy tetőt a felső rakparttal egy szintben, az miért okoz árvizet? Szerintem inkább az a gond, hogy akkor se lesz jobb ott sétálni a kipufogófüstben...

@SomiTomi: @sanyikám: Tényleg omladozik a KÖKI mellett Kelenföld, a Déli, a Nyugati, a Keleti és Zugló se éri el azt a színvonalat, amit az utasforgalom indokol.

@CSL: @peetmaster: @bkkzol: Vagy a 3-as metrót vagy a Nyugatiból induló és Zuglóban, Kőbánya-Alsón, KÖKI-n megálló vonatot kellene kivinni, ami utána Monor-Cegléd-Szolnok-Hajdúszoboszló-Debrecen-Nyíregyháza felé megy tovább és onnan is hoz magyar utasokat.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Tökönrúgott Feleségek 2018.01.14. 08:08:49

@Usenka: "El lehet utazni tanulmányútra Nyugatra..." Nem kell, Miskolcon így kölekedik a villamos a főutcán.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

rnz 2018.01.14. 07:19:35

Panaszkodnak, hogy rossz a 4-es metro kihasználtsága, de annyi eszük nem volt, hogy tovább vigyék Budaörs irányába a vonalat, akár egészen Törökbálintig, ahová ráadásul a felszínen is kényelmesen el lehet vezetni. Az M1-M7 bevezető + Budaörsi út minden nap állandósult dugója ellen ez lehetne az első értelmes lépés.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

bkkzol 2018.01.14. 00:24:17

A metrót kellene nagyon gyorsan eljuttatni a reptérre! Középkori állapot, ahogy ki- be- lehet jutni a repülőtérre. Csak egy fokkal jobb , mint a lovaskocsi.

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.01.13. 20:38:09

Lemaradt még pár fontos tétel:
- 4-es metró befejezése, mert csak a közepe készült el
- autós átjáró az Erzsébet királyné útjánál a 100-as vasútvonal alá, mert tarthatatlan, hogy a vasút Zuglót teljesen kettéválasztja és az átjárók hiánya állandósítja a dugókat az M3 bevezetőn és a Thököly úton
- 2-es metró és a gödöllői HÉV összekötése
- forgalomszámlálás az összes buszvonalon egy teljes hétig iskolaidőben és iskolaszünetben is, aztán a menetrendek korrigálása az eredmények alapján
- metróállomások és pályaudvarok környékének rendberakása

Bejegyzés: Az 5 legégetőbb fejleszteni való Budapest közlekedésében

Kövess minket!

Mi a téma?

süti beállítások módosítása